Raubergstulen

Hej! Är i juvass och vi har åkt två dagars skidåkning, de har varit grymt. De är bra med snö och vädret är, jao så som de brukar i juvass, de pendlar ganska rejält. Vi åker övningar blandat med bana och de går fint. Jag känner mig otroligt harmonisk och gruppen åker mycket bra.

Vi bor på Raubergstulen och de är nästan som att komma hem, jag har bott här mkt under min skidåkningstid, de är som ett andra hem. Grym mat också!

Sitter just nu vid en brasa och inväntar våra stavintervaller som vi ska göra om en halvtimme. Vill även skriva att jag sitter i en gungstol, så tant virre har de bra just nu!
Dock lite stressad över mitt grupparbete som handlar just om "stress" de blir till att plugga mycket de resterande dagarna!

Nä nu ska jag byta om och gå ner till skidorna!
tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Lycka till i vinter!

2010-09-21 @ 15:54:15
Postat av: Katta

Jag ska pröva komma ihåg boken på fredag ;)

2010-09-21 @ 18:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0