elstockholmo

sitter nu i bilen och är snart i Stockholm, de är en kläddag som väntar. Vi ska få nya kläder inför säsongen så de blir spännande att se hur de ser ut och vad de är för design.
Vi åkte bil igår ifrån Östersund och sov över på scandic i gävle, så nu sitter vi i bilen igen och ska hämta upp nattis och ida på centralen sen vidare dit vi ska hämta kläderna.

I veckan jag har som sagt haft fystester och efter de har de bara blivit en massa träning, har målat 2 stycker stolar vita också, de blev väldigt bra.

I stockholm är vi inte så länge, bara över dagen. Sen åker vi upp till Östersund igen.

Just nu hoppas jag att de blir kallare i juvass och att de kommer lite snö, för jag vill åka dit nästa vecka! De skulle vara så skönt att åka dit. känna lite harmoni i juvassbacken, många åk och förhoppningsvis inte så mycket folk:)


Kommentarer
Postat av: Eve

Hej om du åker förbi sundsvall nått, så får du gärna komma förbi och äta lunch eller middag! Om du har tid! kram

2010-09-17 @ 16:08:16
Postat av: Veronica

hej!! jag åkte bara förbi och direkt till östersund, men ska nog åka hem något framöver och då kommer jag gärna förbi! Jag hör av mig lite i förväg:) de kanske blir nästa vecka eller nåt:) kram

2010-09-18 @ 19:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0