Vintertid

Goddag, eller godmorgon! Jag hade en efterlängtad sovmorgon imorse då jag sov till klockan 10 vintertid. Skönt att man vinner en timme, vilken lyx!
Nu har jag satt igång att städa, de är stökigt här i min lägenhet, usch jag tycker de inte alls är roligt att städa. Men de är välbehövligt och de är ju mycket skönare att vara i en städad lägenhet än i en som är rörig!

Så nu lyssnar jag på lite musik och försöker få lite ordning.
På tisdag ska jag iväg till Vemdalen eller klövsjö och åka slalom, KUL! Den första dagen den här säsongen på svensksnöööö! underbart!

Igårkväll var en rikigt trevlig kväll hos Anna, hon hade lagat underar godmat! Ikväll blir de middag hos Kajsa, jag tror hon kommer överraska. Vad kommer de att bli?
Anna bjöd på Fisksoppa och nybakat bröd, i efterrätt hade hon bakat en daimglasstårta.

Imorgon är de November! Så njut av sista oktoberdagen idag!
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0