8 oktober 2010

wooohoo, stort GRATTIS Veronica!

Idag är de min födelsedag, föddes för 22 år sedan. Shit vad tiden går fort. De blev en skönsång av tjejerna imorse att vakna upp till. Underbart. Sen blev de en helt perfekt dag i backen. De gick jätte bra att åka skidor idag så de blev en stor födelsedagspresent till mig själv. De var hårt och fint i backen och jag är hur nöjd som helst med dagen i backen, ja de var länge sedan jag kände så:)


Öppnade precis en present ifrån min kära kajsa, hon hade köpt en plånka, en hård som man kan ha kort i. Jätte bra! Tack så mycket:) Fick en tröja imorse också av Anna o Nattis, de hade skrivit lite roliga saker...
Ja jag är som sagt på läger och jag firar min 3 födelsedag på rak här i Mölltal, haha, de är ju lite komiskt!


Glad i backen idag, ja man kan ju inte vara annat på sin egen födelsedag:)



Mölltal idag:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis min lillgumma, ha en fin födelsedag, kram mamma.

2010-10-08 @ 15:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0