WOOHO

Är just nu på resande fot, en lång resa väntar! Men en otroligt spännande resa. Sitter på arlanda och väntar på att flyget ska gå om en timme. SKa hinna växla pengar och kanske köpa en tidning.
Har varit i Hemsedal och kört fart, de har gått över förväntan, har aldrig riktigt gillat fart. Men de var väldigt kul att köra i hemsedal! GIVANDE!

Ja, jag har ju inte skrivit de, jag ska åka ASPEN nästa helg, de är WC!!! Ska bli så himla kul! SÅ blir de två grenar också, jäklar, fort ska de gå! De har gått jätte bra på träning, så mitt mål är att åka som på träning! Låter enkelt, men när man blir nervös är de ibland svårt! men jag tror att de ska gå bra:)
Japp jag är glad!

Nu KÖR VI!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara Hjertman

yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes syns snart!!!

2010-11-18 @ 16:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0