Påväg till Gällivare

Sitter i bussen med Otto påväg till Gällivare, Vi har passerat Arvidsjaur för ett tag sedan och nu är vi påväg ännu mer norrut. De är ganska segt om jag ska vara ärlig, de händer inte så mycket förutom att radion är igång och vi sitter och lyssnar på när de pratas om Kungen. De har väl tydligen kommit ut någon bok!? ja jag har som vanligt inte så stor koll på nyhetsvärlden.

De var som när barack obama blev president, så kom jag, 4 dagar efter i receptionen till hotellet i funäs " till skidgänget":
- höööörrni, har ni sett, OBAMA vann presidentvalet!
De var många som trodde jag skämtade då, men nopp, jag var fullt seriös. Själv hade jag inte sett nyheter på en vecka. Så kan de gå och jag fick ju reda på de till slut!
Ja nu fick ni höra den historien... den passade bra in i dag!

nu ska jag återgå att stirra på vägen, otroligt givande!
ajöken

Kommentarer
Postat av: mormor

hur mår du?

2010-11-06 @ 11:53:23
Postat av: Anonym

har du fått internet mormor? jag mår bra. precis kommit hem!:)

2010-11-10 @ 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0