Guten morgen

God morgon!
Vaknade upp och kände mig utvilad, de var en skön känsla. Imorgon åker jag till Hemsedal och åker lite fart och efter de åker jag till nya äventyr i världen. Ska bli otroligt spännande o roligt! Känner att jag har hittat lite form i min skidåkning och de kommer välbehövligt! Känns som jag behöver lite medgång:)

Igår kväll hade vi räkfrossa här hemma hos mig, Anna och Frida var här. Jag o anna brukar äta räkor varje fredag när vi är hemma! De är lite helglyx!

Idag är de Världscup i Levi! Wiho va roligt, kan man sitta hemma och hålla tummarna så dom blir blå! Jag tror de kommer gå superbra.

Idag måste jag packa också, de blir ju så att man aldrig hinner packa upp förens man ska packa ner igen. Livet i en packsäck

'
SÅ här såg de ut i Kåbdalis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0