God morgon och God dag

Här i USA är klockan snart halv 7 så jag måste skriva God morgon! Hemma är den ju betydligt mer, de är så svårt att sova på morgonen tycker jag! Men jag ska ju bara vara här en vecka till så de är ju ganska härligt att vara morgonpigg. Vi lagar frukost i våra lägenheter som vi bor i, det är väldigt bra! Gott om inte annat, de blir gröt med ägg! Stabil frukost är en bra frukost:)

Igår hade vi en vilodag, vi körde två dagar slalom i Loveland. Jag börjar som smått känna att jag börjar anpassa mig till tiden här i staterna. På vilodagen roade vi oss med att åka till Denver och shoppa lite! De blev en Jacka, två par byxor, strumpor och några underkläder. De var roligt, de är mycket billigare här i USA än hemma! Jag vill köpa en ny kamera, men de fanns ingen kamera affär igår i sikte! De skulle va roligt att köpa den innan jag åker hem för de är ungefär halva priset på den här.

Idag är de träning i Vail, aldrig varit där!! men de är säker skitfint! Storslalom är på schemat, de var ett tag sedan nu så de blir skööj! Kommer även träffa Anna Kocken idag, blir kalas! Imorgon kommer Sara o Carro också, skiiit kul!!!
Ska gå o käka lite frulle nu! Ha de så bra :)

Kommentarer
Postat av: Tommy & Siv i Flaun

Lycka till på WC

2010-11-23 @ 20:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0