yaaay!!!

I helgen var de som sagt Juvass, de var en spännande trip eftersom jag åkte dit helt själv. Självklart visade Juvass sig av sin vanliga sida, kallt, blåst och snö, ja som juvass brukar vara. Alla som har varit bebodd i juvass ett x-antal gånger vet vad jag babblar om! Men vädret kändes som inget problem de var bara kul att åka skidor och testa lite. :)
Jag köpte mig en ljudbok innan jag drog iväg, de blev "Snabba Cash med Jens Lapidus" lite svårt att komma in i alla namn som snackades och jag har lite svårt att koncentrera mig. Jag har inte riktigt hört klart på hela boken eftersom jag blev tvungen att sjunga lite mellan varje CD skiva. Men den verkar dock bra!
De var roligt att åka till juvass själv, som ett litet äventyr! Sen var de ju väldigt vänliga människor som tog hand om mig därborta så jag livet lekte!

Nu är jag i Östersund, har börjat hårdträning med Jonas på vintersportcentrum. De är kanonbra, jag är helt trött och har träningsverk redan och de har bara gått 2 dagar. :) Men jag är nöjd, de är superrolig och jag har jättekul när jag tränar!!! De kommer att bli en bra sommar!!! Kom precis hem efter "frösökortis" ett mountinbike pass, de var hur länge som helst jag åkte terräng så de var lite ovant! lite träning så blir man nog van!

Igår fyllde Maja 22 år! Vi hade kalas och jag bakade tårta! De var en jättemysig kväll, vi gick ut och käkade 6 tjejer och hade väldigt trevligt, de avslutades med sällskapspel!


GRATTIIIIIIS!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0