tur och retur!

Idag har de varit Åre tur o retur, tog mig en löptur på fjället. De var inte så jäkla spännande, mest blött och snö o mjukt. Så hoppas på lite bättre väder kan man ta sig några turer där. Himla härligt att springa uppför, men väldigt väldigt jobbigt!!!

Sen har jag fixat ganska mycket med mina skidor.. hoppas de blir bra tillslut :)
På torsdag tänkte jag åka hem till Sundsvall också, ska hem o kolla på båten.

Skrev igår tror ja de var att jag trodde sommarvärmen var tillbaka, tar nästan tillbaka den. vart är den!? har hört att den har dykt upp lite här o var men inte här!? jaja den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;)

Imorgon tänkte jag bege mig ut på en lång tur på cykeln, får se hur långt de blir och hur mycket kraft jag har :) måste pumpa mitt däck först tror jag dock!! så de blir en tidigt morgon :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Här i Sundsvall har i alla fall sommarvärmen kommit

kram!

2010-05-19 @ 21:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0