Tipp topp

tävlingsäsongen avslutades kanon, vann sista tävlingen på året, Första Maj Trofén. De gick ju som på räls och jag är väldigt nöjd men min prestation.

Första och andra maj så tänker man att de är lite varmvår väder, men i hamra så var de storm och kallt. SÅ de var väl de som var minuset att inte vädret var på vår sida, men annars fanns de inget att klaga på. De var glada människor och alltid roligt att vara på sista tävlingen för året.

Nu befinner jag mig i Åre på träningsläger. Är ganska trött så jag har inte så mycket energi kvar, känner att jag är klar med säsongen. Men de är bra, jag testar lite skidor och de är bra underlag och vi är själva i backen!! :)

Nu ska jag sova, vi ska upp tidigt imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0