Sommartider hej hej

I helgen blev de ett besök hem till Sundsvall! De var trevligt, träffade mamma, pappa o bamse såklart. Sen så var Ida där på besök:) Sen så träffade jag Sara de var ca 9 månader sedan sist, så alltså nästan ett år. De var väldigt roligt att träffas igen! :)

Sen så fick jag en provtur i den nya båten, De var härligt! Kändes som sommar när vi var ute på vattnet och åkte.

De blev som sagt en snabbvisit hemma, var ju bara där över helgen och tiden är knapp, hann inte med allt jag ville göra. Nu är jag tillbaka igen i Östersund och här står träning på programet, vilket känns väldigt bra! Otroligt kul att träna ett sånt bra gäng, de blir sånt bra drag i träningen och ska jag vara helt ärlig känner jag lite skillnad bara efter en vecka med de nya schemat..

Bild på min katt, som jag träffar alldeles för sällan, Bamse!!
Helt Underbar, han är bäst. Här hejjar han på sverige och har sin fina sverigetröja på sig. Haha nu kanske ni tror att jag alltid sätter på han tröjor men så är inte fallet. Detta var endast för foto ;)






Kommentarer
Postat av: Anonym

fin kissen!

2010-06-01 @ 22:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0