Norges Nationaldag

idag är de en stordag för våra grannar. Jag kan inte fatta hur stort de är, de är ju mycket större än sveriges nationaldag?
Grattis Norge!

Idag har jag hunnit med ett pass på fristilen och haft möte med jonas på vintersportcentrum. Sen har jag hängt med Anna. Och igår kom Maja hit och ska praktisera här i tre veckor! De kommer bli jättekul att hänga med henne, sist vi sågs var i oktober så de är några månader mellan. SÅ vi har några dagar att ta igen!

I helgen var jag och anna ute på en promenad i en av östersunds finaste områden. De var väldigt härligt, vi gick en lång promenad på 2 timmar! Här får ni ett litet smakprov av vår gång!

Har planerat hela dagen att jag ska skriva ett inlägg, såklart gör jag de precis innan jag ska gå och sova. Så jag får skriva lite mer imorgon då! Ska dra en sväng till Åre imorgon bitti och lämna ett par skidor till Håkan som har anlänt!








Okej de kanske inte ser ut på bilderna att de skulle vara fint! Men de var fint! :) Hehe blev bara tvunget att påpeka de!

Gonatt gottfolk! :) SOMMAR värmen är påväg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0