Morgonjogg, check!

Kom precis hem ifrån en timmes löprunda. De känns så segt att komma igång med konditionen just nu, de kommer ta sin lilla tid kan jag tänka mig! Men en bra början iallafall, har varit ute två dagar irad nu och känner mig redan stel i hela kroppen. Ja, ja bara att kämpa på :)

Idag och imorgon skulle jag egentligen vara uppe i Åre och testa skidor, men mina skidor har inte kommit så de blev inge testande för min del idag. Hoppas de kommer så jag kan få åka några åk imorgon! De skulle göra mycket, de har också snöat uppe i Åre, känns ju helt sjukt är de är den 11 Maj. I natt ska de också vara kallt så de är säkert kalas att åka skidor imorgon!

Såhär såg de ut i stendalen när vi hade läger där förra veckan, otroligt fint enligt mig!!



Nu ska jag fundera vad jag ska göra med mitt liv idag, de är fint väder men blåser lite så de kanske inte är så härligt att vara ute. Jag ska iallafall göra ett pass på gymet, om de blir nu eller senare har jag inte riktigt bestämt mig för!

Fåglarna kvittrar utanför mitt fönster, så härligt när sommaren börjar komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0