Läger i Åre

De har varit ett helt fantastiskt läger i Åre i Veckan. Vi har haft grymt underlag och sol! Jag tror jag aldrig har varit med om så bra förutsättningar I Maj månad någonsin! Vi har haft fullt upp på dagarna och de har alltid funnits nått att göra! Igår spelade vi bowling på eftermiddagen, de gick bra! Jag har kommit på att jag är ganska bra på att spela bowling! haha!

Annars tyckte jag de var så roligt att träffa alla igen, de var nya ansikten och gamla alltid roligt med lite nytt blod i laget! Just nu känns de mest som jag har blivit överkört av nåt, jag är hur trött som helst! De kanske inte är så konstigt! De känns som jag har varit runt i halva sverige o alla våra backar på en månad! Nu blir de vila i helgen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0