juvass idag

Snabba puckar! Idag ska jag åka till juvass, jag ska vara där över helgen och testa skidor. De kommer bli kanon! Jag kommer dock att åka dit helt själv! Så jag får väl sjunga en hel del i bilen för att roa mig själv.

Var ute igår på stan och köpte mig en ljudbok så de ska nog gå bra, förhoppningsvis så är ljudboken spännande annars blir de problem. Ska leta reda på lite cd skivor innan jag drar också tror ja!

Idag är de såklart strålande sol här i östersund, de har regnat och varit mulet hela veckan och så den dagen jag ska sitta i bil hela dagen så är de såklart sol! Ja ja, får bara hoppas att de är samma väder i juvass som på bilderna!! :)

Annars tycker jag att de ska bli väldigt spännande att åka själv på en egen turné! hehe :)





Juvass here I come!!!

Här kan ni gå in och kolla om ni vill se webcam live ifrån juvass:

http://www.skiinfo.com/Webcam/GaldhopiggenJuvass-ENOGALDHO-99-en-7498.jhtml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0