Guten Tag!

Tjabba Tjena hallå!
Kände mig lite småseg i kroppen när jag vaknade men nu börjar den vakna till liv igen.

Dagen Schema:
¤ Intervaller i uppförsbacke
¤ klättring i klätterhall


Hittar dock inte min pulsklocka, den har försvunnit, trist :( Ja har försökt leta den men de gav inget resultat. Ska väl fortsätta och leta den, jag har hittat bandet men inte klockan. Måste köpa nya springskor också, mina är inne på sista versen, kanske måste jag köpa en ny pulsklocka också.. om jag inte hittar min, de är ju ett måste! ska nog besöka stan idag när jag får tid!

Nu ska jag byta om och ta mig en cykeltur upp till vintersportcentrum och göra mina intervaller. Ska Springa på löpband med uppförslutning och så ska jonas stå och öka farten! De här kommer att bli spännande!!

Hörs dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0