Örebro är härligt

Jag trivs här i Örebro, vara med mina gudbarn är ju jätte roligt. Har varit och hämta dom på dagis två dagar nu och har bakat och fixat.. jag känner mig som en nanny! De har varit roligt att vara här i 5 dagar och göra lite annorlunda saker! Sen är de härligt att träffa syrran igen också var länge sedan nu, alldeles för länge sedan!
Nä, jag har de så bra! Men imorgon åker jag vidare till Östersund och min lägenhet! :) Kommer sakna de här nissarna!

Här kommer lite bilder ifrån idag :)


Här sitter vi vid matbordet! :)


Elliot med en peruk på håret, han blev så gullig.. ser ut som en lite trollnisse :)


Wilmer så himla söt o go!! :)


Jag och Wilmer är ute och åker i Storstenshöjden! De var kallt men Wilmer tyckte de var hur roligt som helst och åkte upp och ner hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0