Godmorgon

vaknade upp imorse med att pappa hade jordbävning och satt på radion på högsta volum och pratade HÖGT! Så jag är sur just för tillfället för jag har inte fått sova så länge som jag ville, jag skulle få sovmorgon men de sprack ju....

Igår hade vi tävling här i åre. De var bra underlag och ganska dålig sikt. Men de blev bra tävlingar och de gick fort, dock lite jobbigt att åka två tävlingar på en dag men de gick ju fint...
Idag snöar de ute, idag ska grabbarna köra två tävlingar, hoppas de går bra och att de får bra tävlingar!

Idag ska jag först och främst äta frukost sen ska jag gå ner och fixa mina skidor. Sen åker jag och hämtar Kajsa vi ska enr på byn och kolla på PEAK rean, den startar tydligen idag. Kan ju vara lite roligt! Sen åker vi och kollar på grabbarnas andra åk/ första tävlingen i backen sen vidare till en mässa på holidayclub där Carrera har mässa.

Sen efter lunch åker jag tillbaka till Östersund!



Här är en bild på mig och frida i juvass i somras! :) Länge sedan jag träffade Fripp nu, Hoppas vi ses snart. Aldeles för länge sedan!!!

Kommentarer
Postat av: Frippan

Snyggare brudar får man leta efter:) hihi!

Håller med alldeles för länge sen men snart ses vi ju, wiie!

Hoppas du haft det bra uppe i Åre! Kram på dig Vipp

2010-03-25 @ 17:59:32
Postat av: lillajag

bra blogg du har:) är kul att som tävlingsåkare på lägre nivå kunna läsa om vad förebilderna har för sig;)

2010-04-19 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0