Europacupfinalen

Hejsvejs! Sitter här i Slovenien i Kranskja Gora och ska köra slalom och storslalom, europacupfinal. Sitter och funderar över att tiden har gått så otroligt fort att de redan är europacupfinal...

Har varit här nere ett litet tag nu.. de har varit bra väder och jag har tävlat två slalom och en storslalom, de har gått lite upp och ner, storslalomen tyckte jag ändå gick bra! Hade en underbar dag i St:Anton också, åkte friåkning med strålande SOL! :)

Imorgon är de storslalom på schemat och jag har nummer 30. De ska tydligen vara balkat här så de låter ju fint tycker jag. Hårt underlag är alltid trevligt! Sedan har de inte brunnit i min väska nått mer så de är bra... Kläderna luktar fortfarande rök, men de börjar också gå bort efter mina försök att vädra kläderna.

Nu ska jag packa min väska inför morgondagen! Två dagars race återstår på denna tour, som också är den sista touren för denna säsong här nere i Europa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0