Bilder sen Kranjska Gora, Ec-final

Hej alla glada! Hoppas ni har de bra därute, jag tränar på och har varit i björnrike i två dagar i rad nu! Det har varit bra förhållanden och slalom har stått på schemat bägge dagarna. Jag har jobbat mycket med tekniken och tycker att de blir lite bättre och bättre. Imorgon blir de gustavsbergsbacken (GB) Backen här på frösön, nötakäpp.com

Är så himla trött just nu, de går som i ett varje dag. Så nu ska jag gå och lägga mig tidigt. Så För att inte skriva för mycket så får ni se lite bilder sedan EC-finalen.


Ett stort grattis till Emelie som kom 2a i slalomcupen och Sara som kom 3a på slalomtävlingen. Grymt!


Brudarna på plats i soliga Kranjska Gora!


Backen, är brantare än vad de ser ut... men otroligt härligt backe!


Nina och Jag!


De var himla roligt att Krickon var med oss på denna tour!! Saknar tourandet med henne:)


och sista bilden pryder johan som var helnöjd med året som har gått förbi men en svindlande fart!


Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0