Åre Åre Åre

Sitter här i stugan i åre, har haft en härlig helg! Jag tycker de är så skönt att komma upp till Åre. Jag känner ingen stress här utan de är bara härligt att vara här. Man hinner så mycket på dagarna här, idag har jag varit ute hela dagen i backen och sen har jag varit på gymet ett pass. Fixat och trixat lite i stugan!

På onsdag ska jag köra två fistävlingar här i störtloppet, de ska bli roligt! Hoppas att de blir bra väder. IDag blev de bättre och bättre väder hela dagen. Är väldigt trött just nu, ska nog snart gå och sova men först ska jag glo på tv och hänga med kajsa som har tittat förbi :)


bamse sitter och kollar när jag vallar skidorna, han är alltid med där de händer!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0