UVB strålning?

vilket fantastiskt väder vi har i Östersund. Imorse vaknade jag med att se spöregnade ute, de är verkligen snorkallt ute!! jag har aldrig varit med om att de har varit så kallt i mitten an juni. Men de kanske är därför jag är så långt upp i norr! Idag har träning stått på schemat som tur är att jag tränade inomhus så de gick inge större nöd på mig.

Skrev ett inlägg som jag trodde att jag la upp men de visade sig att de hade försvunnit. De var ju trist. Åkte till Sundsvall idag ihopp om att de är bättre vädre här på norrlandshawaii, ett plus har jag sett, de regnar inte iallafall. Imorse trodde jag allvarligt talat att de var underkylt regn! Usch jag blev så deprimerad, min kropp och knopp behöver sol! UVB strålning vart är du?

Idag fyller min kära vän Anna Swenn Larsson 19 år, stort grattis till henne! Jag måste bara lägga ut ett av mina favoritklipp. hehe de får mig att skratta när som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0