Lördag morgon!

Östersund bjuder på lite halvdåligt väder, idag ska jag och kajsa ut på en långtur med cykeln. Vi ska cykla frösönrunt med mountinbike. Vet inte hur lång tid de kommer att ta, vi ska springa en sväng också. Så de blir intressant! Idag hade jag sovmorgon, vaknade första gången vid 6 och var ganska pigg men somnade om till 7 då jag vaknade igen, tvingade mig att sova en timme till! Så de var skönt, idag har jag sovit länge!

jag hade som hoppas på bra väder idag, dock hörde jag igår att de skulle regna så de är ju en himla tur att de inte regnar idag, lär ju börja göra de när vi sitter på cykeln! De förvånar mig inte ett dugg!

Imorgon kommer frida till mig och hälsa på, de ska bli superroligt! Hon ska hit och träna lite och stannar i 2-3 dagar!

Nu ska jag byta om och fixa lite fika till vår cykeltur, vi åker iväg om en timme!
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0