Läger i Storstan

Godmorgon!
Läger på bosön står på schemat just nu. Vi har haft 2 testdagar på bosön där vi har haft sponsormöten och mycket snack. De är som varit fullt upp och inte så jätte mycket tid till annat, men de är så de är på sponsorläger. Igår kväll var vi på fjäderholmarna och åt en godmiddag. De var väldigt vackert därute!
Just nu sitter jag i bilen påväg till Östhammar norr om Uppsala där vi ska vara hela dagen och testa Audibilar. Vi ska få lära oss att köra miljövänligt och alla olika inställingar som finns i bilen som jag inte ens är nära att veta hälften av. Sen kanske vi får testa några roliga bilar, är väldigt sugen att testa en R8.

Imorse när jag vaknade och kollade ut ur hotellet så var de helt spegelblankt på vattnet och helt blå himmel. Lööööv it!
SÅ idag blir de en varm dag, tänkte sätta på mig shorts imorse men jag ska skona alla och se mina vita ben. Men jag vet inte om jag klarar av en hel dag med denna värme. Ska inte klaga för jag tycker de är helt underbart att sommaren har kommit!!! Mycket varmare här nere i Stockholm än i Östersund.

Hoppas ni alla har en bra dag!
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0