3 Juni

Så nu kommer en kort liten resumé. Träningen funkar otroligt bra, jag har de jättebra häruppe. De är hård träning och de passar mig. Varje dag försöker jag pressa mina gränser, vilket är lite svårt för jag känner mig inte allt för stark att pressa ut de lilla sista. Men övning ger ju färdighet som de sägs...

Idag är de sista kvällen Maja är här innan hon åker ner till Linköping igen. De har varit roligt att ha henne här de här veckorna även fast vi inte har hunnit ses så mycket. Men de är ju sommar snart! åååh vad jag längtar till bra väder, jag känner mig lika vit som snö! :)

Ingen volleyboll har de blivit än heller, de är ju för dåligt :) Skääärpning!!!

Nä nu ska jag sova, börjar ju träna 8 imorgon bitti och innan de ska maja till flyget!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0