Sommaruppehåll

Sådär, har haft ett litet sommaruppehåll ifrån bloggandet! De har säkert inte gått någon nöd för er som läser!
Rhodos var grymt! En veckas semester var välbehövligt men som alltid går de så otroligt fort när man ska ha ltie vila. Så nu känns de inte ens som jag har varit borta. :) Jag o Maja hade en grym vecka, de var tråkigt att hon var sjuk de första dagarna, men då tog jag mitt pick o pack själv ut i solen och stekte lite. Sen så kommer jag nog fortsätta åka all inclusive, vilken lyx! Jag levde som en prinsessa!!!

Här kommer lite bilder!


Här är platsen för stekarna!


Rhodos hamn


Färskgrillad majs med smör o salt, aaah gooodis!!


En vecka går fort, tur att de är bra väder i sverige nu så man får njuta av sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0