Melchsee Frutt

Igår anlände vi till Melchsee-Frutt! Jag har varit på de här stället två gånger, första gången för några år sedan kom jag sist här. hehe kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde för att åka så, men nån måste ju komma sist också :) Sen året därefter gick mycket bättre och då började jag gilla den här backen lite mera. Sen så är de kvällstävling imorgon också, de är ju härligt. Tror vi startar första åket 17 30 och andra 20 30. De blir en lång dag imorgon med andra ord!

Idag har vi tränat i Engelberg, de var inte så mycket snö som jag hade hoppas på där. Dock slapp jag köra på några stenar, de var tur. När tränarna sa att man skulle förstöra de skidorna man åkte på. Så jag blev lite lycklig :)
Igår hade vi resdag och jag tror inte jag gjorde så mycket mer än att sitta i bil och glodde film, 4 filmer blev avskalade igår. Ja, de tyckte jag var bra jobbat!

Idag kom Anna Swenn och Nathalie E hit också, kul men lite tillökning i gruppen!

Vet ni vad jag sitter och är sugen på nu, denna bild! ser ju fantastiskt gott ut!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,

jag läste i din blogg att du deltog i Earth hour 2010. Jag arbetar på uppdrag av Världsnaturfonden och håller på att organisera årets Earth hour som vi hoppas kommer bli ännu mer lyckat än förra året. Jag skulle gärna vilja ha kontakt med dig om årets event så hör gärna av dig till mig!:)



Med vänlig Hälsning

Louise Ottosson

2010-01-25 @ 15:40:56
Postat av: Louise Ottosson

Hej!

Jag läste i din blogg att du deltog i förra årets Earth hour. Vad kul att du tar upp det i din blogg! Jag arbetar på uppdrag av Världsnaturfonden WWF och håller just nu på att organisera årets Earth Hour, som vi hoppas kommer bli ännu bättre än förra året!

Det är av denna anledning jag hemskt gärna skulle vilja ha kontakt med dig!:)



Hör gärna av dig till mig!



Med Vänlig Hälsning

Louise

2010-01-25 @ 15:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0