Maribor!

Hejsvejs!
Idag har vi varit och tränat i Reiteralm, De var kanon träning kanske lite mjukt men de var bra att få in en känsla.

Så nu har vi anlänt till Maribor, har virrar bort mig i stan idag också men på något vis hittade jag ut ifrån djungeln. De är en ganska stor stad Maribor. Skulle fixa mina pjäxor men jag tog fel avfart och hamnade någonstans i stan, hade ingen GPS eller nått så jag fick gå på magkänsla, tillslut såg jag en bild där de visades en lift. Perfekt tänkte jag och de tog ca 30 minuter till backen för mig och de ska ta ca 15min. Men skam den som ger sig och jag hittade ju tillslut så jag är helnöjd. De tog halva tiden hem så då var jag mer på rätt spår!
Men blev lite rädd där ett tag, är inte van att virra bort mig i en främmande stad! Men nu känner jag den lite mer!:)

SÅ imorgon blir de hangträning i tävlingsbacken!
Sen på lördag är de race, race, race! Då finns de bara en växel och de är full sprutt. Ifrån start till mål, ja de är ju som att bli biten av et sting och så flyger man ner för backen. hehe skämt och sido, de blir kul. Jag hoppas verkligen de går som de gjorde idag på träningen för de gick bra!

Nu ska jag och Tessan se på en film!
Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Elaine

Lycka till på tävlingen!

2010-01-14 @ 20:01:50
Postat av: Katta

Lycka till vännen. Hör av dig då du är tillbaka i östersund så kanske vi kan ses ;)

2010-01-14 @ 22:49:43
Postat av: Evelina

Lycka till på lördag! kramar

2010-01-15 @ 11:43:52
Postat av: Cecilia

gick det bra att fixa pjäxorna? var servicekillen bra eller? haha

2010-01-16 @ 13:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0