Gressoney Italien!

Nu har jag varit två dagar i Crans Montana i Schweiz och åkte igår vidare till Italien där jag idag ska tävla kvällstävling europacup. De balkade backen igår så de är säker kanon underlag! Ja annars så fortsätter de att gå dåligt, men jag kämpar på och har hoppet uppe...

Att våga misslyckas är en stor del att bli en vinnare. Efter dalar kommer bergstoppar, efter regn kommer solsken... SÅ jag fortsätter kämpa.

Idag är de jätte fint väder och vi bor på ett hotell mitt ute i skogen och italien bjuder på filt täcken.
Åker imorgon till Courchevel, de ska bli härligt! Jag ska lägga ut nått videoklipp också :) De var ett tag sedan! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Livet är precis vad du skriver, efter regn kommer solsken,kör på,molnen försvinner snart, kramar.

2010-01-27 @ 19:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0