Video och Sundsvallstidning äger!

Har varit uppe tidigt i morse och tränat i störtloppet 7-9, SG. De gick kanon, de var super kul och de var länge sedan jag åkte så bra SG. Gött Gött, sen gick storslalomen också bra. de känns som jag börjar hitta nått nu! De blir långa dagar på fjället och inte så mycket tid för bloggandet. Dock hittar jag ju lite tid på kvällen :)

Kollade på st igår och hittade en jätte fin artikel, jag blev lite rörd. De var otroligt kul! Jag tror verkligen att 2010 de är året då allt kan hända :)
Kika in och kolla om ni blev nyfikna:

http://st.nu/sport/1.1690106


Ja vad säger man, de är ju bra härligt med videoklipp ;)

Kommentarer
Postat av: Martin

Härlig o kul blogg jag precis just nu ramlat på =)

Filmerna är toppen!!

Lycka till i backen...håller mina tummar!!!

2010-01-07 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0