Soldeu, Andorra!

Dagen har varit intensiv och hunnit med ganska mycket tycker jag...
De började med att vi inte fick upp vår vallabod, gubben som hade nycklarna kronglade i ca 25 minuter innan vi fick tag i våra skidor. Så när vi kom till träningsbanan så var den så gott som uppkörd redan, eftersom alla nationer körde på samma ställe. De är lite konstigt här för de är nästan inga människor här.... Imorgon är de 52 startande, vart har alla tagit vägen!?  Svenska nummer imorgon, Sara Hector 6, Jag, 34, Emelie Wikström 27, Nathalie Eklund 43, Anna Swenn Larsson 46. Ett starkt gäng med gott humör! Jag tror på oss imorgon! De är dock lite mjukt i backen men de känns som vår här och hoppas att solen kommer fram :)
Här kommer lite bilder sedan dagen


Här är vi lite less att vi inte kommer in i vallaboden...


Jag fick en kram av Anna!

Vi sitter i liften påväg upp på hangåkning.

Målbranten, ser den inte helt fantastisk ut? jag längtar tills jag får köra den imorgon! :)

Sen på eftermiddagen passade vi på att besöka ett wellness center. Där vi badade, tog en snabb visit in i bastun och sen åkte hem. De var härligt!
Imorgon åker efter tävlingen åker vi mot Zurich som är ca 11-12-13-14 timmar bort beroende på hur trafiken ser ut. Wihoo loockande.

Jag hoppas och tror att jag hinner se Damernas OS Storslalom, för de vill jag inte missa! Jag ska hålla alla mina tummar och tår för er tjejer! Ni är bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Veronica, varför var inte du med i Vancouver? Du är ju en av de största talangerna vi har.

2010-02-26 @ 23:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0