Semlor & städning

Sitter just nu och försöker ta tag i mitt liv, jag måste städa i min lägenhet!!! Men de är så fruktansvärt tråkigt så jag tror jag dör. Sen ska jag gå på gymmet och träna lite, ska köra med Johanna, hade tänkt mig lite överkropp och bål sen så ska jag gå på Dans. Spännande, har aldrig varit på ett sånt pass...

Medans jag städar idag ska jag passa på att baka semlor! Dock sitter jag och funderar nu när semeldagen där;O hmm.. Så sen bjuder jag på fika för jag kan ju inte sitta och vräka i mig allt själv!!!

Annars så tycker jag de är väldigt skönt att vara i Östersund igen. Har tränat ganska mycket de här dagarna, men mest rolig träning! I helgen åker jag till Fjätervålen, de blir kööng! Hoppas bara att de blir bra väder :)

Hej o hå, nä nu ska jag börja med min dag!
Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: zdavid

Blev det några semlor och hur gick det

med städningen?



Bildbevis tack! ;)



2010-02-04 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0