mer med bildbevis

Nu är jag framme i Fjätervålen. Ska tävla här i helgen. Fick en kommentar igår om bild bevis på städningen och semlor, hmm ja jag får väl skärpa mig med bilderna för jag tog tyvärr inge bevis.. Men jag lovar, när jag kommer hem till Östersund så ska jag knäppa fler bilder. Jag vet att de är mycket roligare att läsa blogg om de är lite bilder med, för de tycker jag också.. så jag ska bli bättre på de :)

Bor med Erika här i Fjätervålen, vi har precis varit ute och åkt lite pulka, de var väldigt mjukt i vår pulkbacke...SÅ vi kom på den briljanta idén att balka. hehe, vi hämtade alla vattenflaskor vi hade och gick ut och sprutade lite vatten. SÅ vi får se över natten hur resultatet blir... Men jag är spänd av förväntan, de kommer gååå fort imorgon :) Inte bara i backen utan i pulkbacken också!! hehe :)


Ja mellan alla kvistar så fick vi oss en grym backe, men några hopp i.!


Och Erika var helnöjd, likaså jag ! :) Imorgon blir de mer fart!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0