Lite smått irriterad Veronica

Sitter här och kollar på Skidskytte och tycker de är fantastiskt spännande! OS är vart fjärde år så man måste passa på och kolla lite. Kalla gjorde en helt fenominal insatts igår när hon tog sitt OS guld:) KULKULKUL!

Idag har jag varit här i Gustavsbergsbacken och kört slalom, de var fint i backen och var där ifrån 9- 15 så ska snart gå och lägga mig. För imorgon ska jag åka till åre, träning!:)

Sen så tog jag bort mitt sista videoklipp imorse. Jag skriver inte den här bloggen/videklipp genom att vara taskig mot folk, de är enbart roligt och på skämt! Ni som INTE tycker att de är roligt eller intressant så förstår jag faktiskt inte varför ni går in hit och kollar... Så funderar helt på att sluta med videoblogg efter de... tappade suget och intresset!
Dock vet jag att de är uppskattat av många... synd bara att en kommentar kan sabba för er.

Kommentarer
Postat av: sara kitti

Nej virre du får inte sluta videoblogga. Det är så himla kul att se på film vad som händer runt dig! :) kram från sara kitti

2010-02-16 @ 23:09:11
URL: http://sarakitti.blogg.se/
Postat av: zdavid

du missförstod det nog lite det var ingen kritik/påhopp på dig eller anna utan en (tydligen misslyckad) pik



Klart att jag förstår att ni kompisar skojar med

varandra och att ni inte sa något av elakhet.



Men precis som Sara förstår att ni skojar med henne så får även du försöka förstå när vi läsare skojar med dig. ok?

2010-02-16 @ 23:47:49
Postat av: Sussie

vad skrev du då zdavid?

2010-02-17 @ 10:44:27
Postat av: Karin

Det var en som skrev "vad fan håller ni på med" De är inte okej...

2010-02-17 @ 17:38:04
Postat av: M

Jag älskar dina videoklipp Veronica!

2010-02-17 @ 17:40:43
Postat av: Sussie

Älskar också dina videoklipp.

2010-02-17 @ 18:05:46
Postat av: Carro

Sluta inte videoblogga!!! Jag blir alltid full i skratt nar jag kollar pa era galna pahitt! :)

2010-02-17 @ 21:43:25
Postat av: sara

SLUTA INTE VIDEOBLOGGA.

2010-02-18 @ 09:26:57
URL: http://sarahjertman.blogg.se/
Postat av: sara

2010-02-18 @ 09:27:15
URL: http://sarahjertman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0