La Molina

Ett ställe där jag gillar, ett ställe med bra skidåkning, ett ställe med sol! JA nu är jag tillbaka här i Spaninen, La Molina rättare sagt! Sist jag var här kom jag 13 i Världscupen Storslalom. De är mitt bästa resultat! Bra minnen sprider sig i kroppen när jag tänker på de här stället.
Nu är de slalom som står på schemat, inte Storslalom som jag åkte när de gick så bra!

Men de känns bra att vara här, hoppas att de går bra imorgon och att jag lämnar alla negativa tankar och bara ta fram positiva. Någon gång måste dalgången vända! NU!!

De blir ett kort inlägg idag, redan imorgon åker vi vidare till Androrra och åker en storslalom i Soldau. Jag hoppas på SOL! Men spaninen kan bjuda på sol! :)

Här är gänget som är på turne:


Jag, ser ut som ett troll
'
Sara!

Nattis!

Emelie, solar :)

Och Anna, hon gillar godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0