Grym dag!

SÅ kanske ska videoblogga lite mer då.....

Sitter som bänkad hela tiden med tv i högsta hög och datorn hänger också med! De är OS och de är svårt att göra nått annat, jag kan som inte riktigt släppa blicken ifrån tv.. rädd för att missa nått! Måste passa på att hurra för Anja för henne idag! Hur grym som helst som ställer upp dagen efter en sån otroligt otäck crash! Jag är mycket mycket imponerad!

Idag har jag varit i Åre hela dagen, åkt storslalom på förmiddagen och fick några riktigt bra åk! Väldigt kul att åka skidor tycker jag när de går bra att åka, sen var de en STOR sol som lyste upp Åre idag. Jag njöt av fulla muggar! Sen åkte jag friåkning på eftermiddagen med Markus.
De har varit en bra dag och de var länge sedan jag gillade att åka så mycket som jag gjorde idag!

Sen blev de lite skidfix och nu sitter jag framför tv... lagar middag nu! Blev en sen middag, sen måste jag börja packa! sista ordet idag blir iallafall att jag gillar SOL!!!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Vilken Marcus?

2010-02-18 @ 21:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0