festligt eller ofestligt de där dricksvattnet?

framme i Schweiz och Zinal. Så nu är jag på ett nytt ställe som jag inte har varit på tidigare, de blir spännande och se hur backen ser ut imorgon. Vi åkte igår till Stockholm och sov på Scandic inatt och idag flög vi till Zurich och vidare med bil. De känns ganska bra även fast jag inte var hemma så länge, dricksvattnet är ju som vi alla vet nu är övertaget av parasiter. Ingen mening att ens vara i närheten av vattnet tycker jag som inte alls vill ha magsjuka. De blev ju lite papperstallrikar och plasmuggar då jag inte orka diska i kokatvatten. Lite jobbigt måste jag säga dedär parasiterna. Sen så tyckte jag vattnet började lukta konstigt (säkert en inbillning) men iallafall så fick de mig att avstå och vara väldigt observant. Ganska bra såhär i efterhand eftersom jag inte alls har några symtomer...
men åt andra sidan så har vi ju ett bra samhälle så vara utan bra dricksvatten 2 månader borde ju inte skada då de finns människor i världen som är i stort brist på vatten. Man kan se ur alla synvinklar, jag vill dock inte bli sjuk så jag tycker inte de var så festligt de där med parasiter i vattnet...

Kommentarer
Postat av: Tommy falun

Lycka till bland pinnarna

2010-12-09 @ 08:40:47
Postat av: Mamma

Lycka till gumman!

2010-12-09 @ 15:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0