Åre, dan före doppardagen

Nu är jag äntligen hemma på Svenskmark. Slutet av vår tour spenderades en timme ifrån Nice/Monaco, närmare bestämt Limone Piemonte. En liten skidort i Italien, sista europacupen innan Jul. Två storslalom, ena dagen kom jag 10 och andra dagen med startnummer 1 så ramlade jag och skrapade upp hakan. Lite snyggt sådär innan jul!

Efter många om och men är vi nu hemma, vi hade tur med snöakaoset och blev bara 1 timme försenat allt som allt. Hur skönt som helst. Kom till Östersund och stannade där en dag innan jag blev less på dricksvattnet...
Nu befinner jag mig i Åre. Firar alltid Jul här, de är äkta julstämming för mig! Fast de är lite kallt, igår när jag kom så var de 11 grader i huset. Jag eldade och försökte få igång värmen. När jag vaknade så var de 14 grader så de hade ökat en gnutta, men de var fortfarande kallt när de är så himla kallt ute... Men nu börjar de bli lite normalt, har eldat och eldat.. pappa och mamma har kommit upp så nu ska vi ha en härlig jul!:)

De var nåt jag skulle skriva som var lite roligt, ja kanske kommer på de lite senare!
Snart ska jag se på 3an, de är holiday på tv!

Hoppas ni alla får en riktigt GOD JUL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0