Underbara Augusti

I helgen var de drakbåtsfestival hemma i Sundsvall, Carro kom och hälsade på vilket var väldigt trevligt! Vi tränade och hade de mysigt hemma på ön. Vi hann med en tjejkväll hos sara där mkt surr utlöstes, kommer sakna brudarna när dom idag åker över till Boulder! Brukar ju alltid dröja många månader innan man ses igen! Eftersom de var mina sista dagar hemma passade jag på att klämma in lite träffar med nära o kära. De blev en sväng till min kusin Evelina som fick barn den 2 augusti. Stort Grattis till Edvin! En otroligt söt pojke! 



Men igår packade jag ihop mitt pick o pack och kände att jag hade varit i Sundsvall ett tag så jag längtade lite tillbaka till blåsstaden Östersund! Kom hit förrgår kväll med en massa bagage! Förväntade mig att de skulle blåsa o vara kallt så jag hade börjat packa upp höstkläderna. Men ack vilken nitlott! De är fint väder o Östersund visar sig ifrån sin fina sida! Helt fantastiskt!

Har varit på gymmet på morgonen och nu samlar jag mina krafter för att gå och cykla intervaller, mmm jag längtar! De ska bli så skönt när jag drar sista tramptaget runt! Mina intervaller idag är fruktansvärt jobbiga… men de är bara att bita i! ☺



Börjar så smått att längta tillbaka till skidbacken, vill komma iväg och åka nu! Nu är de bara en vecka kvar ☺ Föresten, de har jag glömt att visa er, jag och anna holmlund var ju med på tv 4 mitt förra veckan. Om ni vill se klippet ska ni gå in på denna sida.. ni får kopiera och klistra in i webbläsaren, jag har inte orkat lärt mig hur man gör snabbkommando på de än.:)

http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/sundsvall?videoId=1.1744159


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0