Tillbaka till bloggen

Todiloo!! Nu jäklar var de ett bra tag sedan jag skrev här! Ska börja komma igång nu igen! Den senaste vekan har jag varit förkyld så jag har inte kunnat träna! De har varit så otroligt tråkigt att inte kunna träna, men vad ska man göra, kan ju inte träna ändå! Risk att bli värre är ju ganska stor.

Så den senaste tiden har jag varit hemma o en sväng i Östersund, har tränat för de mesta förutom nu när jag har varit sjuk. I helgen var de Roxette här i Sundsvall o de var bra, inte överdrivet bra med de var helt klart värt att se! :)

Igår gick jag och la mig klockan 21 och vaknade klockan 8.. sov en herrans massa timmar, de var skönt! Känner mig dock väldigt pigg idag så de var helt klart värt de!

Anna Swenn var också en sväng och hälsade på, Vi hade träningsläger och gjorde lite filmer! Ska väl ta o lägga upp dom också så ni får se :) Vi hade de roligt med massa träning och skratt :)


En härlig sommarbild ifrån Alnö!

Sitter just nu och väntar på Anna Holmlund, Ska börja dagen med ett gympass! Känns kul att jag är piggare!!
let´s go!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0