Huvudstaden

Tjena!
Nu har jag kommer iväg och har hamnat i Stockholm, imorgon bär de av till Saas fee och första lägret. De känns som de var ett tag sedan man åkte skidor nu! Men de ska bli sjukt kul att stå på skidor igen! Känner mig mer laddad än på länge!

Just nu är de jag och Anna swenn som är på tour, vi har ju roligt som vanligt. Ska snart åka in till stan  och kolla läget där, de är fint väder i stockholm. Mycket bättre väder än Östersund, där de för övrigt regnar!

Vi har installerat oss på hotellet nu och ska väl ta oss i kragen för en liten spontantrip till staden! De kan bli interssant! Se vad vi hittar för roligt där!



tummen upp för vass!

Jag hör av mig om de händer något roligt! :)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Lycka till tjejer,kul att ni är på gång i backarna igen, kramar, Sussie

2010-08-27 @ 21:15:27
Postat av: Anonym

kör hårt tjejer!! ni är så sköna och bra..ni kommer bli vassa i år

2010-08-28 @ 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0