18 30 TV 4 mitt/regionalt ikväll

klockan närmar sig 12 och jag har redan hunnit med två pass, de gick som smort idag! Allt bara rullade på så jag körde båda passen direkt! Jag är supernöjd! De blev ett benpass/överkropp och ett intervallpass.
Tidigt imorse var de typiskt Östersundsväder, kallt och blåsigt! Men nu börjar de spricka upp och jag ser till och med solen utanför mitt fönster:)

Idag ska jag och Anna åka upp till åre, vi tänkte först cykla upp. Men kom på att vi inte får med oss så mycket saker så vi tar bilen så får vi cykla mountinbike när vi väl kommer upp till åre. De ska bli härligt att komma upp till Åre över helgen, hoppas bara att de blir bra väder! :) Allt blir så mycket härligare då!

Ja så fick jag ett sms om att vi ska sändas ikväll, på tv4 mitt! Så ni som bor mitt i landet kan slå på tv och kolla när vi tränar! De är ju ett lite udda reportage där jag råkar svära o så... inte med mening, jag råkar bara vara så tydligen!

Hoppas allt är bra, nu ska jag fortsätta måla mitt skrivbord som var träfärgad med som kommer bli vitt!! Ett litet
projekt! :)


Bamse tar sig en powenap, visst är han söt!! :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0