YES!

Så nu var det några dagar sedan jag skrev igen.. Men de har varit otroligt händelserika dagar här hemma på Påsksmällen. De har varit tre dagars tävlande och jag har lyckats kommit hem 19 varje dag. Jag har åkt hemifrån vid 07 30 tiden och 11tim och 30 minuter senare var man hemma igen. De har alltså inte blivit så mycket tid att skriva några rader. Jag har varit helt slut. Men de har varit otorligt kul!!!!

De har gått upp och ner men på slutet har jag verkligen åkt bra, igår vann jag! Otroligt kul, åh jag blev så himla glad! De var länge sedan jag blev så glad genom att vinna!! :) De behövde jag verkligen!! Jag som har åkt mindre bra hela säsongen, så gör en tävling så himla mycket om man åker bra! JA, jag är fortfarande glad och trött! :)
Sen att vinna på hemma plan de är ju helt gudomligt! YES, yes!!!

Idag sitter jag här som en trött människa hemma på Alnö, ska börja packa mina väskor och efter lunch hade jag planerat att åka till Östersund. Imorgon är de fystester på schemat och de kan bli intressant.... jag vill bli piggg så jag kan göra bra ifrån mig på dem :)

Ja, tävlingarna då, om jag börjar med NOLBY. Där var de bra underlag och saltet bet fint. Min kusin Evelina och henke kom och kollade, de var roligt! De gick helt okej, andra åket var mycket bättre än första!
Getberget blev en låång dag, vi kom igång med vårt första åk rund 13 tiden och andra åket gick vid 17 tiden... De var en lång väntan på hela dagen... Men Solen tittade fram en sväng på slutet av dagen och den var mer än välkommen.
Sundsvall min hemmabacke, helt underbart väder efter 12, innan var de tjock dimma, men just nu kommer jag inte ihåg den dimman utan bara den underbara sol som kom frma efter lunch! En toppentävling!

Bilder sen Påsksmällen i Sundsvall:


Doglas kom och kollade på andra åket, de måste vara för att han kom de gick så bra :)


Doglas, jag och Mariette o Sixten!! :)


Erika njöt av sundsvalls vädret!!!


Hemmabacken, Södra Berget!

Kommentarer
Postat av: Patrik Burman

Tjaba, Grattis till segern!! Har följt din blogg av o till när jag haft tid... är juh så med oss tävlingsmänniskor att 24 h på ett dygn inte räcker som oftast.

Min säsong är över, vet inte hur din ser ut, antar att kontitionsträning tar över nu eller alperna kanske kallar =).



Vi surrades vid under medverkan i radio i vintras.



Ha de bäst

/Patrik

2010-04-05 @ 12:44:51
URL: http://patrikburman.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Grattis gumman,kramar mamma

2010-04-05 @ 16:06:41
Postat av: Mariette

Douglas, Sixten och jag höll tummarna för dig hela vägen upp till Södra Berget. Ha en fortsatt bra vecka.Hälsningar från Mariette.

2010-04-05 @ 17:34:21
URL: http://veronicasmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0