Hejhopp här kommer en kort resumé

Nu har de ju gått en vecka sedan jag uppdaterade er hur de går för mig. De är för dåligt bloggande på min sida, jag har surrat länge att jag ska skärpa mig! Men tiden rinner som bara iväg och de händer saker hela tiden. :)
Men iallafall så har jag varit i Sälen i helgen på Skifantastic och de var ju underbart, de har varit hur bra väder som helst och fullt upp på dagarna. hela familjen var där. Vilket var väldigt kul! Sen var de som vanligt fullt upp med att åka med sponsorer osv.

Jag har alltid tyckt att de är ett bra arrangemang och mycket glatt folk. De är alltid kul att åka dit! :) Synd att de är bara en gång per år, men då får man ju nått att längta efter. Sen blir de säkert inte lika kul om de alltid skulle vara så, de är ju så himla mycket folk på tävlingarna och kollar.

Sen blev de Östersund en dag och nu sitter jag i Bilen påväg upp till tärnaby och ska åka skidor där i veckan. Jag sitter bredvid min excelenta chafför Kajsa Kling!
Vi har precis ätit lunch i villhelmina och de var inte den godaste lunchen i historien, men vi hade ganska kul. Jag höll på att spy av att jag satt drickan i fel strupe, kajsa bara garvade hysteriskt, jag var mindre glad....
Nu ska vi återgå till vår allsång i bilen, de bjuds på bra väder ute och vi ser fram emot en bra vecka i tärna.
Vi hörs dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0