De blev ett SM brons

Nu har jag kommit hem ifrån en vecka i björkliden, de blev ett brons i storslalom och de är jag nöjd med. De har varit en rolig vecka förutom att vädret kanske inte var på vår sida. Slalomen ramlade jag i andra åket så de blev inge resultat där. Sen så gick de väl inte så jättebra på farten, de var inte riktigt min grej, jag var mest rädd. Men Sg var roligt, de blir nog inte så mycket mer störtlopp för min del. :)

Men de blir ju oftas så, om man inte tränar fart utan bara kör en gång per år (SM) så blir man inte så modig! Men de kanske bara är jag :)

Nu är jag iallafall i Vemdalen, ska köra tre st storslalomtävlingar i björnrike och i klövsjö. Idag har vi sen start, vi har besiktning kl 12 15. Ska åka till backen om en timme. jag har nr 9 idag. De är fint väder ute, så de kommer bli en rolig dag!

Bilder sedan SM!! :)


SUNDSVALLs slalomklubb!! ;)

kajsa var lycklig


Vi hittade en grotta


hej, mitt namn är Alexander Kling! :D


klingen har hittat sin säng


Sm Backen, Björkliden


Sara, Emelie och Maria


jag och maria njuter av Sm!


Ida steker i solen!!


En avslutande bild på GuldKajsa!!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Härliga bilder!

Grattis till bronset =)

2010-04-22 @ 02:57:41
URL: http://vad-ar-grejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0