Spelkväll, Sundsvall, Stockholm

I måndags hade vi en spelkväll hos mig, vi spelade Alias när man förklarar ord. De är så sjukt roligt spel! Kajsa, Erika, Krickon, Katta, Ebba så vi var jämna lag de var väldigt roligt! så tack brudar för de! Kollade också på "hollywood fruar" de var ju ett väldigt speciellt program, behöver nog inte säga något mer!

Tisdags bestod av test, jag gjorde bara cykeltestet eftersom jag har ju haft lite problem med mitt knä på slutet. Så de var ingen mening att påfresta de. Kanske ska göra styrkan vid ett senare tillfälle. Den var otroligt jobbigt iallafall men de är väl så test brukar vara, test = jobbigt.
På kvällen åkte jag hem till Sundsvall och åt middag och lämnade bilen. Träffade också frippan en sväng, alltid lika trevlig att snacka med henne :)

Onsdag är de idag och jag har landat i Stockholm, Idag ska jag till Soks huvudkontor kl 12 och äta lunch sen åka vidare till bosön på möten + lite ovisst. Stannar där tills imorgon då jag åker vidare till linköping och maaaaja!! De bliiir Hääärligt :)

Måndag den 21 Sept flyger jag mot snön igen, SAAS FEE! :)


upptadering by Veronica Smedh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0