Hem juva hem!

Borta bra med hemma bäst är en bra fras. Efter 4 snabba veckor i NZ är de ändå skönt att komma på svenskmark. Det har varit en underbar resa förutom att jag ramlade. Har fått svar i från Dagge också på artro cliniken, han ringde igår och berättade hur de såg ut med knät. Korsbant, ledband och menisk är helt :) yeees! Min skada i knät är att jag har fått som blåmärke i själva benet i knät. "bonbruse" eller hur de stavas på engelska. Jag har förmodligen översträckt knät och benet har hamnat i kläm och slagit ihop varandra. Som en kraftig lårkaka fast i benet. Så hade jag lite vätska i leden också. Jag kommer förmodligen ha ont i knät ett tag till men de ska inte vara någon fara. De är ju kalas nyheter.

Jag är just nu i min lägehnet i ösd och de är fantasktisk skönt att komma hit igen. Jag gillar verkligen den här lägenheten. Idag har jag hängt med kajsa, vi hade inte så mycket att göra på dagen så vi tog bussen och åkte till frösön en sväng. Vi tänkte åka på ett fik som ligger vid frösö kyrka men vi missade bussen som vi skulle byta på frösön så vi hamnade på statiol och köpte en glass. Som förövrigt lossnade så jag tappade den på marken så de blev ingen glass kvar nästan, men kajsa hon skrattade gott!!
Sen åkte vi hem med bussen igen, gick över bron till stan och tog oss en promenad. Sen blev vi trött så vi drack en kaffe innan vi drog till gymet och körde ett pass.

Kvällen har spenderas genom att kolla på idol och som vanligt är de ju roligast och kolla på dem som inte kan sjunga! Man får ju sig ett gott skratt!!


Världens bästa syster!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0