Framsteg

storm och kasst väder, inget att hurra för helt enkelt. Så de blev inställt idag! Ingen skidåkning för oss...
Vi åkte till gymet och jag körde intervaller och lite rehab ben. De gick otroligt bra faktiskt, känns mycket bättre idag i knäet än förut! trallalaa så går lite på moln nu:)

Inte så roligt att de blev inställt men vi får hoppas att de blir bättre väder imorgon så vi får åka, jag fortsätter att åka friåkning vi får se om de fortfarande känns bra imorgon så ska jag nog prova lite bana.

läste precis ut min bok, har läst ca 200 sidor idag. Lite besviken på att min bok är slut! Blev helt fast i den.

Vi har mindre än en vecka kvar.. känns väldig konstig! Tiden har gått oerhört fort och vi har haft väldigt roligt utan att ha gjort nått speciellt, vi är ett bra gäng!

Lite tråkigt att de inte går att ladda upp några bilder. Jag skyller allt på detta fruktansvärda internet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0