27/9 - 09

Varje dag längtar jag till frukosten, vet inte riktigt varför men den är god! De finns allt möjligt, men godast är de nybakta bröden som fortfarande är varma. Tillsammans med kaffé maskinen där de finns grym choklad. Äggen är perfekta och hela första måltiden är en bra start på en bra dag.  Idag fortsatte vi att ha bra väder, slalomen gick bättre och bättre men de finns fortfarande mycket att jobba med. Men de är på väg, känns bättre och bättre för varje sväng. Lite mer träning på de här så ;D

Vi spelade volleyboll idag, en otroligt roligt sport måste ja säga!

Jag bor med tessan just nu och vi har varit helt inne i en ny serie "trueblood" ganska konstig men på något vis så fastnade vi och har nu sett klart på hela säsong 1. Den kanske blir extra bra när en svensk skådespelare är med...

Snart har vi möte och jag kom precis in på internet efter ca 20 minuters jobb met nätverket, de måste vara nå fel på min sändning och detta hotell. Jag har alltid problem med mitt internet när jag kommer hit, alla andra funkar de som fisken i vattnet. Men då blir de mer tid till annat istället, ikväll blire film med kajsa!!

Efter de blir de middag och de ska bli roligt och se var Andy hittar på för roligt idag, blir de nytt rekord!? ja de är frågan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0